Obchodní podmínky
pro poskytování digitálního obsahu
Tyto obchodní podmínky se použijí pro:
·
poskytování produktů
v digitální podobě (digitálního obsahu), a to e-booků a
jiných produktů s digitálním obsahem;
k němuž dochází přes webové rozhraní www.papiirs.cz.
I.
DŮLEŽITÉ POJMY A ZKRATKY
Tyto zkratky a pojmy, které jsou
v těchto obchodních podmínkách uváděny s velkým počátečním písmenem,
znamenají následující:
1.
OP
Tyto Obchodní podmínky.
2.
POSKYTOVATEL
Karolína
Vorbová
Zapsán v živnostenském rejstříku od 28.2.2022
IČ: 14310023
Sídlo: Na Vypichu 450, 330 21, Líně
Telefonní číslo: 739486161
E-mail: kontaktpapiirs@gmail.com
3.
UŽIVATEL
Uživatel digitálního obsahu Produktu, který s Poskytovatelem
uzavře ohledně Produktu Smlouvu.
4.
SPOTŘEBITEL
Uživatel, který je fyzickou osobou a při
uzavírání Smlouvy s Poskytovatelem jedná mimo rámec své podnikatelské činnosti
nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání. Pokud Uživatel v objednávkovém
formulářiuvede své IČ, má se za to, že Smlouvu neuzavírá jako Spotřebitel.
5.
SMLOUVA
Smlouva o poskytování digitálního obsahu,
která je uzavírána mezi Poskytovatelem a Uživatelem přes Webové rozhraní.Obsahem
smlouvy o poskytování digitálního obsahu je zpřístupnění Produktu
k užívání pro vlastní potřebu Uživatele za dohodnutou protihodnotu. Smlouvu
tvoří Objednávka, potvrzení Objednávky a tyto OP. Je uzavírána
v českém jazyce,archivována v elektronické podobě a není přístupná.
6.
PRODUKT
E-book nebo jiný produkt s digitálním
obsahem, který je předmětem Smlouvy. Produkt může být buď úplatný, nebo
bezúplatný – zdarma.
7.
OBJEDNÁVKA
Řádně vyplněný a odeslaný elektronický
objednávkový formulář, který představuje návrh Uživatele na uzavření Smlouvy.
8.
CENA
Konečná cena (včetně všech případných
poplatků a nákladů) za Produkt uvedená v Objednávce. Platí se v korunách
českých.
9.
WEBOVÉ ROZHRANÍ nebo WEB
Webové rozhraní umístěné
na webové stránce dostupné na internetové adrese www.papiirs.cz.
10.
OZ
Zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve
znění pozdějších předpisů.
II.
ODPOVĚDNOST
Uživatel bere na vědomí, že Produkty užívá na vlastní riziko a že závisí
pouze na něm, jakým způsobem informace využije a jakých výsledků dosáhne. Poskytovatel
neodpovídá za výsledky, které Uživatel v souvislosti s užíváním
Produktu zaznamená, ani nenese odpovědnost za jakoukoli případnou majetkovou či
nemajetkovou újmu. Produkty nenahrazují zdravotní péči.
III.
INFORMACE NA WEBU
1.
Jakékoli hodnocení Produktů
nebo Poskytovatele (recenze), které je uvedeno na Webu, pochází od osoby, které
byl Produkt skutečně zpřístupněn. Poskytovatel má přehled o uživatelích,
kterým byly jednotlivé Produkty zpřístupněny, a v případě pochybností
nahlédne do své evidence, zda dané osobě, která recenzi poskytla, byl Produkt
skutečně zpřístupněn. Tímto způsobem je důvěryhodnost recenzí ověřována. Na
Webu nemusí být uvedeny všechny recenze, ale Poskytovatel vybírá ty, které
zveřejní. Recenze na platformách třetích stran (např. www.google.com a jiné)
Poskytovatel neověřuje.
2.
U každého Produktu je na
Webu uveden jeho popis, co zahrnuje, jaká je jeho cena, příp. kdy a na jak
dlouho bude zpřístupněn apod. Tyto popisy Produktů jsou informativního
charakteru a nepředstavují návrh na uzavření smlouvy, ustanovení
§ 1732 odst. 2 OZ se tak nepoužije.
IV.
OBJEDNÁVKA A UZAVŘENÍ SMLOUVY
1.
Uživatel objednává
Produkt přes Webové rozhraní odesláním řádně vyplněného elektronického
objednávkového formuláře (Objednávka). Objednávka obsahuje základní informace
k Produktu a jeho celkovou Cenu.
2.
Před odesláním
objednávkového formuláře může Uživatel zkontrolovat a změnit vyplněné údaje. Poskytovatel
se spoléhá na pravdivost, správnost a úplnost údajů uvedených v Objednávce
a nenese odpovědnost za nepravdivé, nesprávné či neúplné údaje. Stisknutím
příslušného tlačítka v objednávkovém formuláři je vyplněný objednávkový
formulář odeslán a tím Uživatel učinil závaznou objednávku Produktu, resp.
návrh na uzavření Smlouvy.
3.
Přijetí Objednávky
Poskytovatel Uživateli potvrdí zasláním e-mailu na jeho elektronickou adresu
uvedenou v Objednávce. Součástí tohoto potvrzujícího e-mailu je shrnutí
Objednávky a tyto OP ve formátu pdf nebo obdobném. Doručením tohoto
potvrzujícího e-mailu je Smlouva uzavřena a tento e-mail představuje současně
potvrzení o jejím uzavření. Smlouvu lze uzavřít i za individuálně sjednaných
podmínek.
4.
Náklady, které Uživateli
vzniknou v souvislosti s použitím prostředků komunikace na dálku (zejména
náklady na internetové připojení) nese Uživatel a tyto náklady se neliší od
běžné sazby. Učiněním Objednávky Uživatel souhlasí s použitím prostředků
komunikace na dálku.
V.
CENA PRODUKTŮ A ZPŮSOB PLATBY
CENA PRODUKTŮ
1.
Na Webu jsou uvedeny
aktuální ceny Produktů, případně způsob jejich určení. Ceny Produktů může
Poskytovatel měnit s tím, že pro Uživatele platí vždy cena, která je aktuální
v okamžiku objednání Produktu. Aktuální cena Produktu uvedená na Webu může
být Uživateli navýšena pouze v případě platby Ceny formou splátek (viz
níže). Případné slevy z ceny Produktů nelze vzájemně kombinovat. U Produktů s digitálním obsahem nevznikají
žádné náklady na dopravu, ani jiné náklady spojené s jejich zpřístupněním.
Konečná Cena (včetně všech případných poplatků a nákladů) je uvedena
v souhrnu objednávky.
2.
Pokud by došlo ke zjevné
chybě při uvedení ceny na Webu (např. překlep) nebo obdobné chybě
v procesu uzavírání Smlouvy, není Poskytovatel povinen Uživateli za takovou
zjevně chybnou cenu Produkt zpřístupnit a máv takovém případě právo odstoupit
od Smlouvy.
3.
Ke zpřístupnění úplatného
Produktu dojde nejdříve po úplném zaplacení Ceny. Ke zpřístupnění Produktu
zdarma dojde nejdříve po uzavření Smlouvy.
ZPŮSOB PLATBY
4.
Cenu je možné uhradit
následujícími způsoby:
a)
bankovním převodem na
účet,
5.
V případě platební
metody uvedené pod písmenem a) (bankovní převod na účet) obdrží Uživatel platební
údaje v e-mailu potvrzujícím přijetí Objednávky.
6.
Na Webu mohou
být uvedeny nebo mezi Poskytovatelem a Uživatelem výslovně dohodnuty případné
jiné způsoby platby.
SPLATNOST CENY
7.
V případě bankovního
převodu na účet je Cena splatná v termínu uvedeném v pokynech
k platbě. Cena je zaplacena v okamžiku připsání příslušné částky na
bankovní účet Poskytovatele.
8.
Po přijetí platby Poskytovatel
vystaví a na e-mail Uživatele zašle příslušný daňový doklad – fakturu.
VI.
ZPŘÍSTUPNĚNÍ DIGITÁLNÍHO OBSAHU PRODUKTŮ
ZPŮSOB ZPŘÍSTUPNĚNÍ DIGITÁLNÍHO OBSAHU
1.
Digitální obsah e-booku
nebo jiných digitálních produktů bude Uživateli ve formátu pdf, nebo obdobném
zpřístupněn zasláním jako odkaz, na kterém je možné digitální obsah stáhnout
nebo otevřít.
2.
Pokud je na Webu u
konkrétního Produktu uveden jiný způsob zpřístupnění digitálního obsahu bude
Uživateli digitální obsah zpřístupněn tímto jiným způsobem.
ČAS ZPŘÍSTUPNĚNÍ DIGITÁLNÍHO OBSAHU
3.
Na Webu může být u
Produktu uveden konkrétní den, kdy bude digitální obsah zpřístupněn.
V taktovém případě bude Uživateli digitální obsah Produktu zpřístupněn
v takto předem oznámený den.
4.
Nejedná-li se o případ
uvedený v předchozím odstavci, závisí čas zpřístupnění digitální obsahu na
zvoleném způsobu platby. V případě platby Ceny bankovním převodem na účet
bude digitální obsah Uživateli zpřístupněn do 3 pracovních dnů od připsání Ceny
na bankovní účet Poskytovatele. Digitální obsah Produktu zdarma bude Uživateli
zpřístupněn obratem po uzavření Smlouvy, nejedná-li se o případ uvedený
v předchozím odstavci.
5.
Na Webu může být u
Produktu uvedeno, že jeho digitální obsah bude Uživateli zpřístupňován
postupně, po částech. V takovém případě první část (modul) digitálního
obsahu Produktu bude Uživateli zpřístupněna v čase určeném
dle předchozích odstavců a další části (moduly) postupně dle předem
oznámeného harmonogramu.
DÉLKA PŘÍSTUPNOSTI DIGITÁLNÍHO OBSAHU
6.
Na Webu může být u Produktu
uvedeno, jakou dobu bude mít Uživatel k digitálnímu obsahu přístup.
V takovém případě bude Uživateli digitální obsah Produktu přístupný po
takto předem oznámenou dobu.
7.
Nejedná-li se o případ
uvedený v předchozím odstavci, má Uživatel digitální obsah přístupný ke
stažení po dobu 3 měsíců.
AKTUALIZACE DIGITÁLNÍHO OBSAHU
8.
Digitální obsah Produktu
bude Uživateli zpřístupněn v nejnovější verzi dostupné v době
uzavření Smlouvy, která mu po uzavření Smlouvy nemusí být aktualizována.
FUNKČNOST DIGITÁLNÍHO OBSAHU, TECHNICKÉ A PROGRAMOVÉ VYBAVENÍ
9.
Digitální obsah vyžaduje
k plné funkčnosti, aby měl Uživatel k dispozici hardwarové
a softwarové vybavení umožňující otevřít a pracovat s dokumenty
ve formátu docx, pdf a obdobnými, přehrávání video a audio souborů, dále připojení
k síti internet s dostatečnou rychlostí připojení a funkční
e-mailovou schránku udržovanou ve stavu schopném přijímat zprávy (digitální
prostředí).
10.
Za propojení digitálního
obsahu Produktu s digitálním prostředím Uživatele nese odpovědnost Uživatel.
VII.
AUTORSKÁ PRÁVA A MLČENLIVOST
1.
Produkty jsou autorským
dílem. Poskytovatel Produkt zpřístupňuje Uživateli pro jeho osobní potřebu. Produkt
(ani jakoukoli jeho část), ať už v původní či změněné podobě, není možné bez
předchozího výslovného písemného souhlasu Poskytovatele dále šířit nebo umožnit
jeho užití dalším osobám.
2.
V případě, že
Uživatel autorská práva poruší, je Poskytovatel oprávněn Uživateli
znepřístupnit digitální obsah Produktu a/nebo požadovat náhradu škody,
která mu v důsledku takového porušení vznikla. Porušení autorských práv je
dále postižitelné podle autorského zákona a podle trestněprávních předpisů.
VIII.
ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
1.
Nejedná-li se o případ
uvedený v následujícím odstavci, má Uživatel, který je Spotřebitelem, dle
§ 1829 OZ právo od Smlouvy bez udání důvodu odstoupit ve lhůtě 14 dnů. Tato
lhůta počíná běžet, jedná-li se o Produkt s digitálním obsahem, ode dne
uzavření Smlouvy.
2.
Právo odstoupit od
Smlouvy dle předchozího odstavce Spotřebitel v souladu s § 1837 OZ nemá
zejména v případě Smlouvy o:
a)
dodání digitálního
obsahu, který není dodán na hmotném nosiči, poté, co bylo započato
s plněním a (u úplatného Produktu) Spotřebitel v objednávkovém
formuláři odsouhlasil, že k započetí plnění dojde před uplynutím lhůty pro
odstoupení od Smlouvy a vzal na vědomí, že udělením souhlasu zaniká jeho právo
od Smlouvy odstoupit.
3.
Lhůta k odstoupení
od Smlouvy je zachována, pokud Spotřebitel oznámení o odstoupení odešle
Poskytovateli nejpozději 14. den po dni, kdy byla Smlouva uzavřena. Pro
odstoupení může Spotřebitel využít formulář uvedený pod těmito OP. Odstoupit od
Smlouvy může Spotřebitel zasláním vyplněného formuláře, nebo jiného textu
obdobného znění, na některou z kontaktních adres Poskytovatele uvedených výše,
případně jakýmkoli jednoznačným prohlášením, kteréSpotřebitel vůči Poskytovateli
učiní. Odstoupit od Smlouvy, jejímž předmětem je Produkt zdarma, může Spotřebitel
tím, že se odhlásí z e-mailové databáze Poskytovatele (kliknutím na
příslušný odkaz na konci každého zaslaného e-mailu).
4.
Je-li předmětem Smlouvy
úplatný Produkt, obratem po obdržení oznámení o odstoupení od Smlouvy potvrdí
Poskytovatel Spotřebiteli jeho přijetí. Cena bude Spotřebiteli vrácena bez
zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od Smlouvy, a to na
stejný účet, ze kterého byla zaplacena. Jiným způsobem může být Cena vrácena
jen tehdy, pokud s tím Spotřebitelbude souhlasit a pokud mu tím
nevzniknou další náklady. Náklady související s odstoupením od Smlouvy nese
ze zákona Spotřebitel.
5.
Uživatel i Poskytovatel
můžou od Smlouvy odstoupit i v dalších případech stanovených zákonem
nebo Smlouvou. Poskytovatel je oprávněn od Smlouvy odstoupit v případě
podstatného porušení povinností Uživatele ze Smlouvy, zejména
v případě, kdy by došlo k neoprávněným zásahům do Webového rozhraní,
porušení autorských práv nebo povinnosti mlčenlivosti. V případě
odstoupení od Smlouvy je Poskytovatel oprávněn požadovat náhradu škody, pokud mu
z porušení povinností Uživatele vznikla. Rovněž je Poskytovatel oprávněn
digitální obsah Produktu Uživateli okamžitě znepřístupnit.
6.
Poskytovatel má právo
odstoupit od Smlouvy také z jiných vážných důvodů.V takovém případě
bude Uživateli Cena vrácena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od
odstoupení od Smlouvy, nebude-li výslovně dohodnuto, že platba bude použita na
jiný Produkt dle výběru Uživatele. Cena bude Uživateli vrácena na stejný účet,
ze kterého byla zaplacena, nebude-li výslovně dohodnuto jinak.
7.
Pokud by ze strany
Uživatele nedošlo k úhradě Ceny ani ve lhůtě 10 dnů po splatnosti, Smlouva
se uplynutím této lhůty ruší automaticky, bez nutnosti odstoupení.
8.
Je-li Uživateli společně
s Produktem poskytnut jako dárek bonus, je darovací smlouva uzavřena
s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od Smlouvy, pozbývá
darovací smlouva účinnosti. V důsledku toho je Poskytovatel oprávněn
Uživateli okamžitě zrušit přístup k bonusu, případně má Uživatel povinnost
Poskytovateli bonus bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od
odstoupení od Smlouvy, zaslat nebo předat. Veškeré bonusy jsou zpřístupněny
spolu se zpřístupněním Produktu, není-li na Webu u Produktu uvedeno jinak.
IX.
PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ A REKLAMACE
1.
Práva vznikající
z vadného plnění se řídí platnými a účinnými právními předpisy, zejména § 1914
až 1925 a (jedná-li se o digitální
obsah) § 2389a až 2389sOZ.
2.
Práva z vadného
plnění (reklamaci) může Uživatel u Poskytovatele uplatnit prostřednictvím
kontaktů uvedených výše v těchto OP.
VADY DIGITÁLNÍHO
OBSAHU
3.
Po zpřístupnění Produktu
je Uživateli doporučeno, aby si co nejdříve zkontroloval funkčnost a dostupnost
jeho digitálního obsahu a zjistí-li nedostatky nebo vady, aby kontaktoval Poskytovatele
za účelem provedení nápravy. Může se stát, že je digitální obsah krátkodobě
dočasně nedostupný v případě údržby dat nebo výpadků serveru. Web může být
aktualizován bez předchozího upozornění.
4.
Poskytovatel odpovídá
Uživateli, že Produkt při převzetí nemá vady a u digitálního obsahu, že je bez
vad také po celou dobu trvání Smlouvy. V případě digitálního obsahu zpřístupněného
jednorázově na časově neomezenou dobu odpovídá Poskytovatel za vady, které měl
digitální obsah při zpřístupnění; tím není dotčena povinnost Poskytovatele
zabezpečit aktualizace v souladu s čl. VI odst. 11 těchto OP.
Projeví-li se vada Produktu v průběhu 1 roku od zpřístupnění, má se za to,
že byl Produktu vadný již při zpřístupnění. Tato doba neběží po dobu, po kterou
Uživatel nemůže Produkt užívat, v případě, že vadu vytkl oprávněně.
5.
Poskytovatel zejména
odpovídá Uživateli, že Produkt:
a)
odpovídá ujednanému
popisu, rozsahu, druhu a množství, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě,
interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem;
b)
je vhodný k účelu, pro
který ho Uživatel požaduje a s nímž Poskytovatel souhlasil; a
c)
je poskytován s ujednaným
příslušenstvím a pokyny k použití, včetně návodu k montáži nebo instalaci
či s uživatelskou podporou.
6.
Poskytovatel odpovídá
Uživateli, že vedle ujednaných vlastností Produkt:
a)
je vhodný k účelu, k
němuž se Produkt tohoto druhu obvykle používá, i s ohledem na práva třetích
osob, právní předpisy, technické normy nebo kodexy chování daného odvětví,
není-li technických norem;
b)
rozsahem, množstvím,
jakostí a dalšími vlastnostmi či výkonnostními parametry, včetně životnosti,
funkčnosti, kompatibility, přístupnosti, kontinuity a bezpečnosti, odpovídá
obvyklým vlastnostem Produktů téhož druhu, které může Uživatel rozumně
očekávat, i s ohledem na veřejná prohlášení učiněná Poskytovatelem nebo jinou
osobou v témže smluvním řetězci, zejména reklamou nebo označením;
c)
je poskytován s
příslušenstvím, případně včetně obalu, a s pokyny k použití, které může
Uživatel rozumně očekávat; a
d)
odpovídá jakostí nebo
provedením vzorku nebo předloze, zkušební verzi nebo náhledu, které Poskytovatel
zpřístupnil před uzavřením Smlouvy.
7.
Předchozí odstavec se
nepoužije v případě, že Poskytovatel Uživatele před uzavřením Smlouvy
zvlášť upozornil, že se některá vlastnost Produktu liší a Uživatel s tím
při uzavírání Smlouvy výslovně souhlasil.
8.
Poskytovatel není vázán
veřejným prohlášením podle odstavce 6 písm. b), prokáže-li, že si ho nebyl vědom
nebo že bylo v době uzavření Smlouvy upraveno alespoň srovnatelným
způsobem, jakým bylo učiněno, anebo že na rozhodnutí o uzavření Smlouvy nemohlo
mít vliv.
9.
Týká-li se Smlouva
Produktu s digitálním obsahem, může Uživatel vytknout vadu, která se
projeví nebo vyskytne za trvání Smlouvy. V případě digitálního obsahu
Produktu zpřístupněného jednorázově na časově neomezenou dobu může Uživatel,
který je Spotřebitelem, vytknout vadu, která se projeví v době dvou let od
zpřístupnění.
10.
Má-li Produkt vadu, může
Uživatel požadovat její odstranění, ledaže je to nemožné nebo nepřiměřeně
nákladné.
11.
Poskytovatel odstraní
vadu v přiměřené době po jejím vytknutí tak, aby tím Uživateli nezpůsobil
značné obtíže, přičemž se zohlední povaha Produktu a účel, pro který ho
Uživatel požadoval.
12.
Uživatel může požadovat
přiměřenou slevu nebo odstoupit od Smlouvy, pokud
a)
Poskytovatel vadu odmítl
odstranit nebo ji neodstranil či je zjevné, že ji neodstraní v souladu
s předchozím odstavcem;
b)
se vada projeví
opakovaně; nebo
c)
je vada podstatným
porušením Smlouvy.
13.
Uživatel nemůže odstoupit
od Smlouvy, je-li vada Produktu nevýznamná; má se za to, že vada není
nevýznamná.
14.
Uživatel, který je
Spotřebitelem, může odstoupit od Smlouvy také tehdy, pokud by Poskytovatel byl
v prodlení se zpřístupněním Produktu a svou povinnost by nesplnil ani bez
zbytečného odkladu poté, co byl Uživatelem vyzván k plnění, nebo
v dodatečné výslovně dohodnuté lhůtě. Bez dodatečné lhůty může Spotřebitel
od Smlouvy odstoupit jen tehdy, odmítl-li Poskytovatel Produkt poskytnout nebo
je zjevné, že Produkt neposkytne, anebo vyplývá-li ze vzájemného ujednání nebo
z okolností při uzavření Smlouvy, že je plnění v určeném čase
nezbytné. Cena bude Uživateli vrácena bez zbytečného odkladu po odstoupení od Smlouvy.
15.
Práva z vadného
plnění Uživateli nenáleží v případě vad způsobených nesprávným užíváním
nebo uložením digitálního obsahu Produktu. Dále Uživateli práva z vadného
plnění nenáleží v případě neprovedených aktualizací (více viz výše
v těchto OP – „Aktualizace digitálního obsahu“). Rovněž Poskytovatel neodpovídá
za nedostupnost nebo jiné vady digitálního obsahu v případě
nevyhovujícího digitálního prostředí (tedy v případě, že Uživatel nemá
potřebné technické a programové vybavení nebo síťové připojení uvedené
v těchto OP – viz „Funkčnost digitálního obsahu, technické
a programové vybavení“). Za účelem ověření, zda se vada vyskytla
v důsledku nevyhovujícího digitálního prostředí, má Uživatel zákonnou povinnost
poskytnout Poskytovateli nezbytnou součinnost v míře, kterou lze rozumně
požadovat a kterou lze zajistit technicky dostupnými prostředky, jež jsou
pro Uživatele co nejméně rušivé. V případě odmítnutí poskytnutí
součinnosti má Uživatel práva z vadného plnění jen tehdy, prokáže-li, že
digitální obsah Produktu není ve shodě se Smlouvou.
X.
VYŘIZOVÁNÍ STÍŽNOSTÍ, ŘEŠENÍ SPOTŘEBITELSKÝCH SPORŮ
1.
Má-li Uživatel k uzavřené
Smlouvě, jejímu plnění či činnosti Poskytovatele nějakou stížnost, může
Poskytovatele kontaktovat na některé z kontaktních adres uvedených
výše v těchto OP.
2.
Dozor nad dodržováním povinností
Poskytovatele vyplývajících z právních předpisů vykonávají tyto orgány:
Česká obchodní inspekce, příslušný živnostenský úřad a Úřad pro ochranu
osobních údajů (jedná-li se o povinnosti při zpracování osobních údajů).
3.
Případný spor mezi Poskytovatelem
a Uživatelem bude řešen přednostně smírnou cestou. Pokud je Uživatel
Spotřebitelem a z uzavřené Smlouvy nebo v souvislosti s ní
vznikne mezi ním a Poskytovatelem spor, má Uživatel právo na jeho mimosoudní
řešení. Subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je v takovém
případě Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 44, 110 00 Praha 1, IČ:
00020869. Veškeré podrobnosti k mimosoudnímu řešení jsou uvedeny
na webových stránkách České obchodní inspekce (www.coi.cz).Uživatel může rovněž využít
platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí
na adrese https://ec.europa.eu/consumers/odr.
4.
Evropské spotřebitelské
centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 44, 110 00 Praha 1 (https://www.evropskyspotrebitel.cz), je kontaktním
místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21.
května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č.
2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů
on-line).
XI.
ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
1.
Smlouva je uzavírána
na dobu určitou, do doby splnění povinností Poskytovatele a Uživatele,
které ze Smlouvy vyplývají.
2.
Smluvní vztah mezi Poskytovatelem
a Uživatelem se řídí právním řádem České republiky, zejména těmito právními
předpisy: OZ a je-li Uživatel Spotřebitelem, pak i zákonem č. 634/1992
Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
3.
Poskytovatel dodržuje
kodexy chování vyplývající z odvětví jeho podnikání, které jsou dostupné.
4.
Zásady zpracování
osobních údajů jsou obsaženy v Informacích o zpracování osobních údajů,
které jsou zveřejněny na Webu.
5.
Je-li nebo stane-li se
některé ustanovení těchto OP neplatným či neúčinným, namísto neplatného nebo
neúčinného ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému či neúčinnému
ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatnost či neúčinnost ustanovení OP nemá
vliv na platnost a účinnost ostatních ustanovení OP.
6.
Tyto OP je Poskytovatel
oprávněn jednostranně měnit, přičemž pro Uživatele platí text obchodních
podmínek účinný k datu Objednávky.
7.
Tyto OP jsou účinné od
28.08.2023.
FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
UZAVŘENÉ DISTANČNÍM
ZPŮSOBEM NEBO MIMO OBCHODNÍ PROSTORY
(vyplňte tento formulář a pošlete jej zpět
pouze v případě, že chcete odstoupit od smlouvy)
Odstoupení od smlouvy
Adresát: Karolína
Vorbová, Na Vypichu 450, Líně, 33021, kontaktpapiirs@gmail.com
Oznamuji/oznamujeme(*),
že tímto odstupuji/odstupujeme(*) od smlouvy o koupi tohoto zboží(*):
Datum objednání(*) datum
obdržení(*):
Jméno a příjmení
spotřebitele/spotřebitelů:
Adresa
spotřebitele/spotřebitelů:
Číslo bankovního účtu
pro vrácení peněz:
Datum:
Podpis
spotřebitele/spotřebitelů:
(pouze pokud je tento formulář
zasílán na listině)
(*) Nehodící se škrtněte
nebo údaje doplňte